Корисне і цікаве:

Історія грузоподъемного оборудования

Автопогрузчик, тельфер або классический кран? Сегодня мы можем легко выбрать такое грузоподъемное оборудование, которое нам необходимо. А знаете ли Вы, что первые виды подобных механизмов были придуманы еще в древности. Примером служат известные пирамиды Египта, сложная архитектура Рима, гидротехнические объекты Китая.

Тиристорні кранові панелі для управління асинхронним електродвигуном з фазним ротором (ф. Р.).

Найбільшу популярність асинхронні електричні двигуни з фазним ротором (тиристорний асинхронний електропривод) знайшли на кранах. Вони широко поширюються з радянських часів і до наших днів. Подібний тип двигунів підходить не тільки для реконструкції, а й для нової вантажопідйомної кранової техніки. Двигуни з фазним ротором відрізняються від електричних двигунів з короткозамкненим ротором меншим пусковим струмом. Крім того, двигун з фазним ротором характеризується при перевантаженнях приблизно постійною швидкістю і великим початковим моментом, що обертає.

Управління електродвигуном з ф. р. механізму підйому

У лінійці ТЕДФ для управління двигунами підйомного механізму пропонуються такі марки приводів:

 

Назва

Опис, область застосування

ТЭДФ-5М

тиристорні перетворювачі електропривод підходять для використання на кранах, які не потребують широкому діапазоні регулювання швидкості (до 1: 3) і мають симетричними опорами ротора; дана марка приводу також широко використовується для управління двигунами 4х-канатного грейфера.

ТЭДФ-7М

даний тиристорний електропривід використовуються на кранах з широким діапазоном регулювання швидкості (до 1: 8); можливості приводу доповнюються функцією динамічного гальмування, що дозволяє опускати вантажі на зниженій швидкості, дана обставина є особливо важливим при роботі з цінними вантажами.

ТЭДФ-7МИ

це розширена модель приводу ТЕДФ-7М, яка оснащується імпульсивно-ключовим регулюванням (даний привід може використовуватися для вирішення будь-яких кранових завдань завдяки широкому діапазону регулювання швидкості (до 1:10)).

Управління електричним двигуном з ф. р. механізму переміщення мосту

Для того щоб забезпечити управління 2х двигуновому механізмамі горизонтального переміщення (такими, як механізми переміщення мосту, 2хдвигуновому візку і механізмамі повороту) в лінійці ТЕДФ підходять такі типи приводу:

Название

Опис, область застосування

ТЭДФ-4М

використовується на кранової техніки з симетричним опором ротора і не потребує широкому діапазоні регулювання швидкості (до 1: 3).

ТЭДФ-4МИ

володіє розширеним діапазоном регулювання швидкості (до 1: 8) і доповнює можливості вищезгаданої марки приводу функцією динамічного гальмування.

ТЭДФ-8М-2

нове покоління електричних приводів, що використовуються в двигунах з фазним ротором, постійна задана швидкість підтримується незалежно від навантаження.

ТЭДФ-4М-Р0

використовується для управліннями двигунами, оснащеними фазним ротором з дросельними (реактивними) опорами (1: 1), які безпосередньо підключаються до ротора. Дана марка приводу дозволяє комутувати ланцюги статора і здійснювати контрольно-захисні функції. Швидкість регулюється за допомогою стороннього пристрою - дросельного регулятора швидкості.

Управління електричним двигуном з ф. р. механізм пересування візка

Для управління візком з одним двигуном або механізмами повороту в лінійці ТЕДФ підходять такі марки приводів:

Назва

Опис, область застосування

ТЭДФ-3М

дана марка застосовується на кранової техніки з симетричним опором ротора. Така техніка, як правило, не потребує широкому діапазоні регулювання швидкостей (до 1: 3).

ТЭДФ-3МИ

використовується для того, щоб доповнити можливості приводу ТЕДФ-3М функцією динамічного гальмування. Діапазон регулювання швидкостей розширений (до 1: 8).

ТЭДФ-8М-1

нова марка електричних приводів для двигунів, оснащена фазним ротором, який за своїми функціями наближається до перетворювачів чистоти. Він здатний постійно підтримувати задану швидкість в незалежності від навантаження.

ТЭДФ-3М-Р0

подібна марка приводу є підходящою для управління двигунами, обладнаними фазним ротором з реактивними опорами в роторі (1: 1). Привід ТЕДФ-3М-Р0 призначений для здійснення контрольно-захисних функцій і комутації ланцюга статора. Швидкість може регулюватися виключно з використанням стороннього пристрою (дросельний регулятор швидкості).

Чи не можете самостійно вибрати відповідний тиристорний привод постійного струму? Тоді вам слід звернутися до фахівців з нашого торгового відділу. Наші фахівці допоможуть вам вибрати тиристорний привод з правильною конфігурацією комплекту обладнання для кранового підйомного механізму.